Live blogging inenarabil (dar nu la TNB)

Standard

Cuvantul zilei, de la Bucurenci-proaspat-mutat-pe-Wordpress: INENARABIL. O sa va las placerea de a cauta pe DEXonline intelesul. Oricum, o data ce afli ce inseamna pare mai usor de descompus si de ghicit cum s-a format. Desi nu inteleg de unde vine primul E [epentetic?].

Sunt fericita ca am primit bilete pentru duminica la TNB, s-o vad pe Marie Rose Mociornita. Va fi o conferinta din seria celor pe care TNB le tine duminica de duminica si la care eu n-am fost niciodata pana acum. Dar e bine de stiut ca o parte au aparut pe DVD si sigur mi-o iau pe cea tinuta de Neagu Djuvara.

P.S. Mi se pare jenant de tot site-ul TNB… si kappa.ro?? E cam asa, de la inceputurile internetului si foarte greu de navigat (si banuiesc ca si de updatat).

P.S.2 Live blogging (un soi de) fac eu azi la serviciu ;)) Avem Ziua Portilor Deschise la dept meu si bloghez de zor despre cine intra pe portile deschise… pana acum au intrat vreo 10-12 persoane si mai asteptam ;)

Lasă un comentariu