De Summit e liniste

Standard

Imi place de Summit. E gol pe strada, sunt o gramada de politisti oriunde te duci si pe casa poporului atarna niste bannere care ne spun ca acolo se intampla ceva. E un aer deosebit asa. Nu ma intereseaza neaparat politica, habar n-am daca e bine sau rau sa fii in NATO, nu-mi place ca i-a arestat pe baietii aia anti-NATO, nu stiam ca albastrul din steagul siglei se numeste bleu-gendarme (dar am aflat de la Bucurenci, ceea ce mi-a amintit imediat de Pasarea Colibri: ma lustruisem, ma lustruisem, ma lustruisem pe bombeu… ce cantec! ce vremuri!). Nu merg cu masina [ahhh, dar in curand… :”>], deci nu stiu cum se simte Bucurestiul liber de masini, dar stiu cum se vad trotuarele, atat de libere cum nu-mi mai aminteam ca ar putea fi… si bulevardul unirii goooool cat vezi cu ochii, din piata (H)alba Iulia pana hat la casa poporului. Asa mai zic si eu vastele spatii deschise.

Viata e frumoasa si azi am citit o povestioara foarte misto despre marketingul absurd, la Vlad Petreanu.

Si mi-am cumparat TABU cu sacosica eco de panza, cu care jur ca ma voi duce la cumparaturi! Ca tot n-am stins lumina de ziua ora pamantului, nu de alta, dar urasc aceste demonstratii organizate la care se participa din spirit de turma. Iar curentul electric, vorba lui V. creste oricum pe dealuri! (mi-a placut supermult articolul despre reportajul de la Realitatea!)

Ah, si-n tabu am vazut-o. Pe Ina. E draguta foc-foc-foc!! ;))

2 răspunsuri »

Lasă un comentariu