2012

Standard

Mi-am facut traditionala curatenie in biblioteca pe care-o fac la fiecare sfarsit de decembrie, desi fara sa-mi propun neaparat, ci pur si simplu pentru ca asa imi vine. Am ascultat cantecul asta de mai multe ori decat pot numara in limba greaca, lenevesc in pat cu laptopul de la Mos Craciun in brate si ascult proba la pocnitori pe care o fac afara o ceata de pustani. In Piata Revolutiei se repeta pentru revelionul protv si uneori vantul mi-aduce voci; pe strada trec mai putine masini ca niciodata si maine nu va fi doar duminica, ci va fi un nou an.

Ne innoim mereu o data cu anul si ne invechim tot o data cu el. Imi place luna ianuarie pentru ca e alba: si la propriu, ca luna de iarna ce se afla, dar si in sensul figurat de foaie noua pe care sa scrii povestea in continuare, de la inceput, cum vrei tu.

De anul 2011 ma despart cu voiosie. Mi l-am dorit frumos, a fost perfect si se termina foarte bine.

Ca sa nu zic ca n-am iesit in ultima zi a lui, azi am purces cu hotarare sa-mi caut un calendar pe 2012 prin librariile de la Universitate si sa ma plimb cu masina pe toate strazile si sa ma parchez in toate locurile de parcare, ca sa am sentimentul ca orasul e al meu! Mi-a iesit, asa ca mi-am oferit un iaurt cu miere si nuci drept rasplata.

2011 este, probabil, anul de care-mi aduc cel mai bine aminte, luna cu luna. Pentru ca in fiecare luna s-a intamplat ceva minunat, fie ca au fost oameni pe care i-am intalnit, lucruri pe care le-am facut, frici pe care mi le-am confruntat, lectii la care am plans neputincioasa, prieteni in fata carora mi-am deschis sufletul asa cum n-am mai facut-o niciodata pana acum sau carti pe care mi-am dorit sa le fi scris eu de mult ce mi-au placut.

A fost frumos. Fiecare moment a fost frumos si ma bucur ca s-a intamplat. Inima imi bate acum la loc in piept, plina de speranta pentru 2012. Va fi anul schimbarii si ma bucur pentru asta.

Asta vara, cand faceam colaje pe covor in camera mea impreuna cu Ina, mi-am creat o lista 50 de dorinte pe care-as vrea sa mi le indeplinesc in urmatorii cincisprezece ani. Pentru anul 2012, imi propun sa implinesc cel putin trei: securitatea financiara (de fapt as vrea sa fiu bogata, ce atata diplomatie! vreau sa nu mai existe zile cand ma intreb daca mananc azi covrig sau imi tin ultimul leu pentru maine), intalnirea unui partener de viata si scrierea unei carti. Sunt bucuroasa ca am sprijinul prietenilor si al familiei si le multumesc din nou pentru asta.

Mai multe n-am de spus. Sa va fie Revelionul vesel si innoitor, iar 2012 sa va prinda pregatiti nu sa deveniti altcineva, ci sa sa aflati cine sunteti si sa fiti acea persoana.

La multi ani!

5 răspunsuri »

  1. 50 de dorinte? maiculita mea! ai imaginatie, nu gluma; dar acuma hai ca nu mai glumesc: iti doresc si eu sa fii implinita, iubita si bogata, in aceasta ordine.

Lasă un răspuns

